Digger data og henter frem innsikt du ikke ante fantes

Nina, Pål og Freddy hos Unbolt hjelper deg med innsikt som gir bedriften din helt nye muligheter

“Hit the ground running – fail fast – move forward”

Unbolt er et lite selskap som byr på store muligheter med unike data. Vi har ansatte som digger data, og som alltid er klare til å hjelpe deg med dine behov for data og innsikt.

I mitt første møte med Unbolt ble det tydelig formidlet: ‘Hit the ground running.’ Denne forventningen passet meg. Fra den aller første dagen har det handlet om å være aktiv, skape min egen arbeidsdag og ta eierskap. Dette har ført til både personlig og faglig vekst på kort tid forteller Freddy Mahler Frimann som er, Consept & Businesss Manager Unbolt AS.

Latter, åpenhet, flat struktur og muligheten til å feile er fundamentale verdier i Unbolt-kulturen. Denne atmosfæren har skapt et trygt miljø hvor ikke bare feiling er tillatt, men også aktivt oppmuntret når vi nå rigges for vekst, sier Freddy.

Her kan du lese mer om: Våre selskaper.

Akkurat nå jobber jeg med flere Boligbyggelag som bruker vår tilstandsdata til å sikre seg et bilde over tilstanden på sine borettslag - Freddy Mahler Frimann, Consept & Business Manager Unbolt AS

Tilstandsdata som hjelper både borettslag og bank

Tar du kontakt med Nina, Pål eller Freddy, kan de for eksempel hjelpe deg med å bli en enda bedre styreleder i borettslaget. Hvordan det, lurer du kanskje på? Jo, det kan de ved å se på nylige tilstandsrapporter levert til eiere av leilighetene. Kanskje det er en tendens til at balkongene begynner å bli litt slitne, eller tyder tilstandsdata på at badene begynner å bli modne for rehabilitering? Poenget er ikke at tilstandsdataene skal gi et 100 % dekkende bilde, men å gi et grunnlag for å sette i gang undersøkelser eller forprosjekter.

På liknende måte kan vi gi nyttig innsikt til aktører innen banknæringen, som jo i stor grad har sin sikkerhet i boligeiernes boliger. Og tilstand på boligene er åpenbart viktig for hvor store disse verdiene er. Basert på tilstandsrapporter kan vi peke ut områder som skiller seg ut – for eksempel med spesielt dårlig tilstand på bad eller dårlig brannsikkerhet. Det kan gi verdifull og mer treffsikker input til hva de bør vektlegge i kontakten med kundene.

Riktig kontakt med kunder på flyttefot

Hva har strømselskaper, bedrifter som leverer tv, underholdning og bredbånd til felles? Det er at de driver i bransjer der kundene ofte sier opp eller tegner nye kundeforhold i forbindelse med flytting. Da hadde det kanskje vært fint å vite litt om når de har tenkt å flytte? Det kan vi hjelpe med.

Utgangspunktet for at noen bestiller en tilstandsrapport er jo som regel at de skal flytte, og vi har som kjent tilgang til alle tilstandsrapporter laget i IVIT. Så kan vi legge til at vi vet det tar omtrent 100 dager fra boligeiere mottar en tilstandsrapport til de faktisk flytter.

Her er det med andre ord svært gode muligheter til å spisse kommunikasjonen og tilbudene til kunder som snart er på flyttefot. Det er det vel ingen som kan si nei til?

Ta kontakt med Nina, Freddy eller Pål i dag for å få ny innsikt.

Vil du vite mer hva Unbolt har å tilby?

Del:

Facebook
Twitter
Pinterest
LinkedIn

Innholdsliste

Interessert i våre data eller ønsker du bedre innsikt i eget marked? Kontakt oss gjerne for en hyggelig prat

Nina Kormilitzine

Consept & Business Manager